Friday, October 10, 2008

Fine!


بسم الله الرحمن الرحيم
Salam.


Dia lah yang menjadikan bumi bagi kamu: mudah digunakan, maka berjalanlah di merata-rata ceruk rantaunya, serta makanlah dari rezeki yang dikurniakan Allah; dan (ingatlah), kepada Allah jualah (tempat kembali kamu sesudah) dibangkitkan hidup semula; (maka hargailah nikmatNya dan takutilah kemurkaanNya).
-Al-Mulk (67:15)



Ok! Fine! Nak sangat update kan! Ni ha! Amik ko!

video

Dedikasi khas untuk Ammar dekat Minnesota dan rakan-rakan seluruh dunia


Dan Allah menciptakan tiap-tiap haiwan yang bergerak itu dari air; maka sebahagian di antara mereka menjalar atas perutnya, dan sebahagian di antaranya berjalan dengan dua kaki, dan sebahagian lagi berjalan dengan empat kaki. Allah menciptakan apa sahaja yang Ia kehendaki (selain dari yang tersebut), kerana sesungguhnya Allah Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu.
(An-Nur 24:45)

video

Apa korang ingat Ajah je ke ade kucing Neko die? Aku pun ade la!!! Hehe!!!


SELAMAT HARI RAYA !
MAAF ZAHIR BATIN !


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more